tjugofem av matros hellströms snyggaste passningar [del 2]


image118

  1. bach - jesu bleibt meine freunde [minnen av aprilhimlen]

  2. neil young - harvest moon [gråsparven när hon sjunger]

  3. morrissey - hold on to your friends [dom dimmiga dagarna]

  4. iggy pop - lust for life [kom igen, lena!]

  5. peter lemarc - tess [regnbågar & förhoppningar]

  6. the monkees - daydream believer [det är så jag säger det]

  7. nina letar ufo - rock n' roll blåa ögon [rockenroll, blåa ögon, igen]

  8. blue öyster cult - dominance and submission [en midsommarnattsdröm]

  9. jawbreaker - i love you so much i'ts killing us both [jag hatar att jag älskar dig...]

  10. lou reed - new york telephone conversation [klubbland]

  11. bruce springsteen - dancing in the dark [uppsnärjd i det blå]

  12. the eagles - desperado [nu kan du få mig så lätt]

  13. david gray - this years love [det är så jag säger det]

  14. pulp - babies [jag hatar att jag älskar dig...]

  15. bob dylan - tangled up in blue [uppsnärjd i det blå]

  16. ryan bury - sonic the hedgehog bridgezone [känn ingen sorg för mig göteborg]

  17. morrissey - everyday is like sunday [atombomb]

  18. bruce springsteen - 4th of july, asbury park [sandy] [den fulaste flickan i världen]

  19. gilberto bebel - close your eyes [jag hatar att jag älskar dig...] 

  20. the monkees - daydream believer [gråsparven när hon sjunger]

  21. jesus and the mary chain - april skies [minnen av aprilhimlen]

  22. the walker brothers - we're all alone [det är så jag säger det]

  23. bruce springsteen - fade away [jag hatar att jag älskar dig...]

  24. john denver - city of new orleans [en midsommarnattsdröm]

  25. the la's - there she goes [kom igen, lena!]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0