matros hellströms tjugofem snyggaste passningar

  1. pavement - gold soundz  [minnen av aprilhimlen]
  2. the isley brothers - my love is your love  [brännö serenad]
  3. ted gärdestad - helt nära dig  [en midsommarnattsdröm]
  4. frank sinatra - cycles  [hurricane gilbert]
  5. elton john - tiny dancer  [det är så jag säger det]
  6. tom petty - american girl  [kom igen lena!]
  7. bob dylan - the ugliest girl in the world  [den fulaste flickan i världen]
  8. tom waits - san diego serenade  [brännö serenad]
  9. morrissey - disappointed  [uppsnärjd i det blå]
  10. nat king cole - there goes my heart  [himmel blå himmel blå]
  11. cornelis vreesvijk - visa till veronica  [kom igen lena!]
  12. divine comedy - frog princess  [minnen av aprilhimlen]
  13. bob dylan - highlands  [atombomb]
  14. jane's addiction - jane says  [regnbågar & förhoppningar]
  15. morrissey - piccadilly palare  [det är så jag säger det]
  16. eldkvarn - djungel  [känn ingen sorg för mig göteborg]
  17. t. rex - cosmic dancer  [jag var bara inte gjord för dessa dar]
  18. olle adolphson - nu har jag fått den jag vill ha  [klubbland]
  19. the jam - town called malice  [kom igen lena!]
  20. mercury rev - opus 40  [det är så jag säger det]
  21. louis armstrong - a kiss to build a dream on  [minnen av aprilhimlen]
  22. the waterboys - the whole of the moon  [uppsnärjd i det blå]
  23. elton john - tiny dancer  [kom igen lena!]
  24. lasse dahlqvist - lille klumpedump  [vaggvisa för flyktbenägna]
  25. the smiths - rubber ring  [vi två, 17 år]

image88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0