tjugo uppstoppade vinslövskommentarer

  1. han heter jacko jackonelli
  2. hade jag inte spelat golf imorgon så hade jag nog lavat i mig lite till
  3. säljer han kvällsposten den killen?
  4. det är typiskt kjell, att träna och vara noggrann, han är mycket noggrann. nu vet jag inte om vi kan störa honom...
  5. lite får man tåla, för fan
  6. jag funderar på att ha en och tretti
  7. han spelar ju bra, den där negern
  8. det såg jag väl, att han hade två naturliga armar
  9. man kan köpa bollen i februari, men har man lite otur så byter dom gummiblandningen. så får du en helt annan boll, om du köper den två månader senare
  10. en vit volvo svänger in på ringvägen
  11. det är inte min sport
  12. känner man där så är det ju inte mycket om man skulle slakta den och äta upp den. men det kan ju bli en liten aptitretare.
  13. jan lindblad jo, han är visst det död
  14. från en meters släpp - fyra centimeter i studs
  15. nu ska jag jädrar ha en korv i lugn och ro
  16. det händer ibland att man trallar lite
  17. det är min själ kalle andreasson som går där
  18. vad är det för en krågejävel?
  19. jag har tre grejer när jag spelar golf. jag kan klara banan. jag vill klara banan. jag ska klara banan.
  20. han är alltså en suverän kille

image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0